Corona

Maatregelen Delphin Be Grand Resort tegen coronavirus (Covid-19) – Update 6 november 2020

Geachte gasten,

We zijn ons bewust van de periode waarin onze wereld en ons land de waarschuwingen en opmerkingen van volgen en nauwgezet volgen
Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en het Turkse Ministerie van Volksgezondheid op het gebied van bescherming tegen COVID-19.
We nemen de nodige voorzorgsmaatregelen om de duurzaamheid van de betrouwbaarheid van onze hotels te waarborgen en om maatregelen te ondersteunen
genomen door het publiek met al onze faciliteiten.
Als Delphin Hotels hechten we veel waarde aan de gezondheid van onze gasten en medewerkers. In deze periode handelen wij door
gezien de gezondheid van onze gasten en medewerkers, niet met de angst onze winst te verliezen.

DUS DE VOORZORGSMAATREGELEN DIE WE NEMEN ZIJN ALS VOLGT;

De lichaamstemperatuur van onze medewerkers en gasten wordt gemeten door getraind personeel bij de ingang van het hotel met thermischecamera en contactloze thermometers.

Receptie, liften, zwembadomgeving, stranden, rust- en foodcourts in ons hotel zijn ingericht volgens

om de regel voor sociale afstand te bewaren, en richtingborden en markeringsprocedures zijn geïmplementeerd.

Bagage en persoonlijke bezittingen van gasten worden in bagageruimtes en veilig gedesinfecteerd met geschikte chemicaliën
overgebracht naar kamers.

Oppervlakken die voortdurend met de hand contact maken in onze kamers; deurkrukken, toilet en wastafels, lichtknoppen,
telefoonontvangers, tv-afstandsbedieningen, waterkokers en minibars worden gedesinfecteerd nadat ze zijn gereinigd met goedgekeurde chemicaliën.

Het glazen vizier is gemaakt voor een open buffet in onze restaurants en de service wordt verleend door opgeleid personeel.

Capaciteitsschriften worden in onze liften opgehangen en markeringen voor sociale afstandsregels worden aangeduid met labels.

Om het risico op infectie te verminderen, desinfectieprocedures van oppervlakken zoals tafels, stoelen, deurkrukken, leuningen,
ontvangers, liftknoppen, airconditioning en lichtschakelaars zijn verhoogd, evenals standaard reinigingsprocedures
geïmplementeerd in onze faciliteiten.

Desinfecterende eenheden beschikbaar in gemeenschappelijke ontspanningsruimten in onze hotels worden verhoogd en er wordt een handdesinfecterende eenheid geplaatst
bij de ingang van restaurant, gemeenschappelijke ruimtes, zwembaden en strand.

Regelmatige ventilatie en standaard schoonmaakprocedures van de ruimtes waar onze medewerkers en gasten aanwezig zijn en
desinfectieprocedures worden ook regelmatig verhoogd.

Onze medewerkers zijn getraind door een gerelateerd trainingsprogramma over de te nemen maatregelen en de handelingen
moet worden uitgevoerd tegen de huidige epidemie en dienovereenkomstig certificaten en informatieposters worden aangenomen
zijn opgesteld in personeelsgebieden om bewustzijn te creëren.

Reiniging van gemeenschappelijke ruimtes wordt uitgevoerd door gebruik te maken van chloorchemicaliën via machines.

Gemeenschappelijke ruimtes en onze kamers worden dagelijks gedesinfecteerd met effectief desinfectiemiddel en ons Ultra Low Volume (ULV)
apparaten.

De zeep die in onze hotels wordt gebruikt, is vervangen door zeep met een hoge desinfecterende capaciteit.

Het nauwe contact van de gasten is verminderd door de capaciteit van onze restaurants te verminderen.

Onze restaurants hebben een zoutstrooier, gietmachine en servethouders voor eenmalig gebruik. Mixers worden gegeven in pakketten.

De airconditioning en ventilatiesystemen van ons hotel zijn 24 uur onder controle en worden gecontroleerd door ons personeel met
vakbekwaamheid door te voorzien in reiniging en desinfectie in norm en frequentie volgens de wetgeving.

Meting en onderhoud van onze zwembaden worden dagelijks uitgevoerd en chemisch en microbiologisch water
de analyse wordt periodiek uitgevoerd door een geaccrediteerd laboratorium. Analyseresultaten en onze metingen worden gedeeld
met onze gasten via reclameborden bij onze zwembaden.

Gebruiksruimtes en al het speelgoed dat in onze miniclubs wordt gebruikt, wordt na gebruik zorgvuldig en vaak gereinigd en gedesinfecteerd.
Ze worden gedesinfecteerd met extra ULV-apparaten (Ultra Low Volume – Fine Spraying Technique).

Sauna, stoombad, badhuis en fitnessruimtes worden gebruikt op reservering om een veilige sociale afstand te beschermen.

Wij geven om de gezondheid van onze gewaardeerde gasten en personeel, daarom bieden wij 7/24 arts, verpleegkundige, ambulance
service in ons hotel.

We volgen alle wijzigingen met betrekking tot COVID-19 en werken de maatregelen bij die we nemen naar aanleiding van deze wijzigingen. Je kan bezoeken
www.delphinhotel.com adres door onze updates te volgen en meer gedetailleerde informatie te krijgen over onze voorzorgsmaatregelen.
Het beschermen van de gezondheid van onze gasten en medewerkers is voor ons het belangrijkste element.
Als Delphin Hotels verklaren we dat we alle maatregelen en voorzorgsmaatregelen nemen en onszelf verbeteren
doorlopend.

VOORZORGSMAATREGELEN VOOR UW GEZONDHEID

Was uw handen regelmatig met water en zeep gedurende ten minste 20 seconden, waarbij u grondig schrobt.

Bedek de mond en neus met weefsels bij hoesten of niezen; gebruik de binnenkant van de elleboog als er geen weefsels zijn
beschikbaar.

Raak uw ogen, mond of neus niet aan met uw handen

Houd een sociale afstand tijdens uw verblijf in het hotel, gebruik indien nodig een masker.

Deel geen persoonlijke bezittingen, zoals handdoeken.

Blijf gehydrateerd, eet een uitgebalanceerd dieet en let op uw slaappatroon.

Net als andere hotels zal Hotel Delphin Be Grand Resort maatregelen nemen tegen het coronavirus. Houdt ook het actuele reisadvies en de meest gestelde vragen over Turkije in de gaten op de site van de Nederlandse overheid.

Overige informatie Delphin Be Grand